loading...

طراحی مدرن

بازدید : 33

پودر چاقی بدون عوارض

آیا شما به دنبال راهی سریع و موثر برای افزایش وزن خود هستید؟ آیا
می‌خواهید با رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی، وزن خود را افزایش دهید؟
اگر پاسخ شما بله است، مکمل چاقی مسمن می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان
کمک کند. پودر چاقی مسمن با ترکیبات طبیعی و موثر، طراحی شده است تا به شما
در افزایش وزن کمک کند. این پودر افزایش وزن حاوی ترکیبات غذایی غنی از
کالری مثبت است که به بدن شما انرژی لازم را می‌دهد. ترکیبات موجود در این
پودر شامل کتیرا، بادام، شکر سرخ و نشاسته می‌باشند.

پودر چاقی صورت یک مکمل غذایی با کیفیت
برای افرادی است که به دنبال افزایش وزن سالم و افزایش جمعیت عضلات خود
هستند. این محصول با استفاده از پودر مسمن و دیگر ترکیبات غنی، به شما کمک
می‌کند تا به دست‌آوردن وزن و جسمی بهتر و بهترین نتیجه‌هایی که برای خود
تصور می‌کنید، برسید. با استفاده از پودر چاقی مسمن ، می‌توانید به
طور متعادل و سالم وزن خود را افزایش دهید. این پودر علاوه بر افزایش وزن،
با ورزش و فعالیت مستمر به ساخت عضلات نیز کمک می‌کند. بنابراین، شما
می‌توانید به علاوه بر چاقی صورت و بدن به استایل بدنی سالم و زیبا برسید.

پودر چاقی مسمن فریور

  1. پودر مسمن با کیفیت: اصلی‌ترین عنصر


این محصول پودر مسمن با کیفیت و معتبر است. مسمن یک منبع عالی از
پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که برای افزایش وزن و ساخت عضلات
ضروری است؛

  1. افزایش وزن سالم: با استفاده از این


پودر چاقی، می‌توانید وزن خود را به صورت سالم و تعادلی افزایش دهید. این
محصول به شما امکان می‌دهد تا چاقی بدون افزایش چربی اضافی را تجربه کنید.

    محمد علی کوکائیان چهارشنبه 22 آذر 1402 زمان : 14:47 نظرات (1)
    بازدید : 44

    بالا بردن مداوم ابروها و یا اخم کردن های مکرر در دوران جوانی به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک هایی روی پوست خواهد شد. این خطوط در دوران جوانی بدلیل خاصیت ارتجاعی پوست به حالت قبلی خود باز می گردد ولی با گذشت چندین سال به دلیل انقباض ماهیچه‌های پیشانی و با کاهش کلاژن و الاستین این خطوط روی پوست باقی می ماند که ارتباط مستقیمی با پیری چهره شخص خواهد داشت. می‌توان با روش‌های مختلف چین و چروک های بوجود آمده را درمان کرد.


    انواع چین و چروک پیشانی

    چین و چروک‌های پیشانی انواع مختلفی داشته و هرکدام از روش‌های درمانی روی انواع چروک تاثیر متفاوتی دارند. آنها عبارتند از:

    خطوط گلابلار: این خطوط، تورفتگی‌های افقی هستند که در سراسر پیشانی دیده می‌شوند. در بالای ابروها می‌توانید این چین و چروک را مشاهده کنید. این خطوط به دلیل انجام حرکات تکراری مانند اخم، لبخند و بالابردن ابروها ایجاد می‌شوند.

    خط اخم: این خطوط عمودی بوده و بین چشم‌ها قرار دارد. خط اخم همان‌طور که از اسم آن مشخص است، با اخم کردن مداوم ایجاد می‌شود.

     

    بوتاکس پیشانی

    بوتاکس پیشانی که از سم بوتولینوم تولید و در حوزه پزشکی به عنوان یک درمان غیرجراحی برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می‌شود، در ناحیه پیشانی برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های پیشانی استفاده می‌شود. این خطوط و چین‌ و چروک ها با تزریق بوتاکس به ناحیه پیشانی، عضلات این منطقه مسدود شده و تنش آنها کاهش می‌یابد. این عمل باعث می‌شود چین و چروک‌ها و خطوط روی پیشانی کاهش یابند و صورت به طرز قابل توجهی صاف‌تر و تا حدی بدون چین و چروک دیده شود.

    استفاده از بوتاکس در پیشانی معمولاً به صورت روندی سریع و بدون نیاز به بستری شدن انجام می‌شود. نتایج اولیه ممکن است در عرض چند روز ظاهر شود و به طور کامل در عرض چند هفته تثبیت شود.

    محمد علی کوکائیان دوشنبه 22 آبان 1402 زمان : 10:37 نظرات (0)
    بازدید : 47

    سنسور موقعیت میل لنگ یا سنسور دور موتور سراتو YD اصلی با برند های (جنیون پارت یا موبیز) در کارما پارت موجود میباشد. وظیفه این سنسور سنجش میزان دور میل لنگ و تشخیص دور آرام و ارسال پارامتر ها به ECU برای تنظیم عملکرد بهتر و همچنین تنظیم جرقه برای هر سیلندر خودرو می باشد.

    سنسور دور موتور سراتو (به انگلیسی: Engine Speed Sensor یا Crankshaft Position Sensor) یکی از اجزای مهم در سیستم موتور خودروهاست. این سنسور اطلاعات مربوط به دوران و موقعیت چرخشی موتور را به واحد کنترل موتور (ECU) ارائه می‌دهد. این اطلاعات از اهمیت زیادی برای کنترل موتور، زمانگذاری تزریق سوخت و زمانگذاری پرتاب‌های اسپارک برای اشتعال مخلوط سوخت و هوا در اتاق سوخت برخوردارند.

    وظایف اصلی سنسور دور موتور عبارت‌اند از:

    1. اندازه‌گیری دوران موتور: این سنسور اطلاعات دوران دقیق موتور را ارائه می‌دهد، که برای محاسبه سرعت موتور و تنظیم موقعیت سوزن‌های موتور بسیار مهم است.

    2. تشخیص موقعیت چرخشی موتور: این سنسور موقعیت چرخشی موتور را تشخیص می‌دهد، مانند زمان ترمز کردن یا شروع موتور. این اطلاعات برای کنترل سیستم روشن شدن موتور و ترمز کردن (ABS) مهم هستند.

    3. تشخیص خرابی: اگر سنسور دور موتور خراب شود یا اشکال داشته باشد، ممکن است موتور خودرو به درستی کار نکند یا خرابی‌های جدی به وجود آید. این سنسور نقش مهمی در تشخیص مشکلات موتور دارد.

    سنسور دور موتور معمولاً نزدیک به شافت چرخ مرکزی موتور نصب می‌شود و به واحد کنترل موتور اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهد. در صورت خرابی یا مشکل در این سنسور، ممکن است عملکرد موتور و خودرو تحت تأثیر قرار گیرد و نیاز به تعمیر یا تعویض آن باشد.

     

    اعلائم خرابی سنسور دور موتور سراتو

    • روشن نشدن ماشین هنگام استارت زدن
    • خاموش و روشن شدن متناوب سراتو که نشان دهنده نرسیدن برق به موتور است
    • روشن شدن چراغ چک سراتو
    • مشکل در شتاب گیری خودرو به دلیل ناتوانی در تنظیم زمان جرقه زنی و پاشش سوخت در موتور
    • لرزش موتور و به گوش رسیدن صدای غیر عادی از آن به ویژه در دور موتور کم
    • افزایش بیش از حد مصرف سوخت به دلیل عدم تنظیم میزان پاشش سوخت انژکتور
    محمد علی کوکائیان سه شنبه 09 آبان 1402 زمان : 15:33 نظرات (0)
    بازدید : 49

    ترجمه مدارک تحصیلی یک فرآیند حساس و مهم است که نیاز به دقت و دانش کافی دارد. دارالترجمه‌ها یا مترجمین حرفه‌ای معمولاً متخصص در ترجمه مدارک تحصیلی هستند. برای اطمینان از اعتبار مترجم، بهتر است که به دفاتر ترجمه با مجوز و تجربه در زمینه ترجمه مدارک رسمی مراجعه کنید.

    در فرآیند ترجمه مدارک تحصیلی ، چند مسئله مهم وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرد:

    1.      انتخاب مترجم حرفه‌ای یا دارالترجمه: با توجه به اینکه ترجمه مدارک تحصیلی مسئله‌ای حساس است، بنابراین بهتر است از مترجمان و دفاتر ترجمه حرفه‌ای و با تجربه کمک بگیرید. اطمینان حاصل کنید که مترجم با مدارک رسمی آشنا است و ترجمه‌های او قابل قبول در کشورهای مختلف خواهد بود.

    2.      بررسی مستندات لازم: قبل از شروع به ترجمه، از دستورالعمل‌ها و مدارک مورد نیاز برای ترجمه به دقت آگاه شوید و به مترجم اطلاعات کاملی ارائه دهید.

    3.      اطلاعات مدرک: مترجمان باید با مدرک اصلی آشنا باشند و اطلاعات مهمی مانند نام دانشگاه، مقطع تحصیلی، نمرات، تاریخ‌ها و سایر جزئیات را به دقت ترجمه کند.

    4.     

    محمد علی کوکائیان چهارشنبه 26 مهر 1402 زمان : 14:17 نظرات (0)
    بازدید : 52

    جاروبرقی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانه به شمار می آید که نقش مهمی در تمیزی منزل دارد. حال اگر یکی از کاربران جاروبرقی بوش باشید و در زمان جاروکشی متوجه روشن نشدن آن شوید، اولین اقدامی که باید انجام دهید، تشخیص علت روشن نشدن جاروبرقی بوش می باشد.

    عوامل و علل متفاوت و مختلفی وجود دارد که هر یک می توانند مانع از روشن شدن جاروبرقی بوش شوند. برای این که به درستی عامل اصلی آن را شناسایی کنید، تعمیرکاران مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش آن را در ادامه مورد بررسی قرار داده اند. با به کار گیری راهکار های ارائه شده، بدون تردید می توانید مشکل عدم روشن شدن جاروبرقی بوش را برطرف نمایید.

    چرا جاروبرقی بوش روشن نمی شود؟

    وجود عوامل متعدد به عنوان دلیل روشن نشدن جاروبرقی بوش، موجب می شود تا تشخیص و شناسایی عامل اصلی آن کمی دشوار شود. با این حال، لازم است در جهت بازیابی کارایی این دستگاه، یک به یک این موارد مورد بررسی قرار بگیرند و در زمان عیب یابی جاروبرقی بوش در نظر گرفته شوند.

    عوامل مهمی که منجر به عدم روشن شدن جاروبرقی بوش می شوند، شامل موارد زیر می شوند:

    1.     ایراد در پریز برق

    2.     معیوب بودن سیم و دو شاخه دستگاه

    3.     خراب شدن اتصالات داخلی جاروبرقی

    4.     بروز ایراد در اتصالات بدنه جاروبرقی بوش

    5.     مشکل در محافظ الکتریکی موتور جاروبرقی یا اورلود آن

    6.     اشکال در برد دیمر دستگاه

    7.     سوختن موتور

    8.     خراب شدن کلید روشن و خاموش

    بروز ایراد در پریز برق، از روشن شدن جاروبرقی بوش جلوگیری می کند

    از مهم ترین عواملی که مانع از روشن شدن جاروبرقی بوش می شود، معیوب بودن پریز برق می باشد. باید جریان برق پریز را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. در صورتی که برق رسانی به جاروبرقی بوش با مشکل مواجه شود، این دستگاه روشن نخواهد شد. در صورت امکان، یک پریز دیگر را برای روشن کردن و شروع به کار جاروبرقی بوش امتحان کنید.

    خرابی سیم و دو شاخه، دلیل روشن نشدن جاروبرقی بوش است

    در برخی از مواقع ممکن است علت عدم روشن شدن جاروبرقی بوش، معیوب بودن سیم و دو شاخه آن باشد. بروز قطعی در کابل برق دستگاه از انتقال جریان برق به موتور جلوگیری کرده و جاروبرقی بوش روشن نمی شود.

    حتما سیم و دو شاخه را مورد بررسی قرار دهید. هر گونه پیچ خوردگی، تاب خوردگی، خمیدگی، پارگی و... در کابل برق و یا زنگ زدگی دو شاخه، می تواند نشانه از خرابی این بخش باشد. حتما سیم و دو شاخه را تعویض نمایید.

    معیوب بودن اتصالات داخلی، مانع از روشن شدن جاروبرقی بوش می شود

    شل شدن و فرسودگی و خرابی اتصالات داخلی دستگاه، می تواند دلیلی برای روشن نشدن جاروبرقی بوش باشد. باید بدنه را باز کنید و اتصالات را بررسی نمایید. در صورت مشاهده هر اتصال خراب و یا جدا شده از جای خود، اقدامات لازم را برای تعویض یا محکم کردن آن انجام دهید.

    اگر کلید روشن خاموش خراب شود، جاروبرقی بوش روشن نمی شد

    با خرابی کلید پاور (روشن خاموش) جریان برق به موتور وارد نمی شود و از روشن شدن جاروبرقی بوش جلوگیری می کند. باید سیم هایی که به این کلید متصل شده اند را با اهم متر بررسی نمایید و در صورت مشاهده عدم وجود جریان، آن ها را تعویض کنید.

    بروز مشکل در اتصالات بدنه، عاملی مهم برای روشن نشدن جاروبرقی بوش

    در میان بخش های مختلف دستگاه جاروبرقی بوش، میکروسوئیچ تعبیه شده است. در صورتی که اتصال بخش های مختلف آن به درستی انجام نشود، میکروسوئیچ ها فعال نشده و مانع از روشن شدن جاروبرقی بوش می شوند. حتما به درستی لوله ها و کفی و دیگر قطعات دستگاه را مونتاژ نمایید تا جاروبرقی بوش شروع به کار کند.

    ایراد در محافظ الکتریکی موتور یا اورلود، دلیل عدم روشن شدن جاروبرقی بوش است

    محافظ الکتریکی موتور یا اورلود وظیفه دارد تا از موتور در برابر سوختن محافظت کند. مشکلاتی هم چون مسدود شدن لوله ها، پر شدن کیسه جاروبرقی بیش از حد، اتصالی در آرمیچر و یا خرابی اتصالات داخلی، جریان موتور را افزایش می دهند. به همین خاطر برای جلوگیری از سوختن موتور از محافظ الکتریکی استفاده شده است تا از بروز این اتفاق جلوگیری شود.

    این سیستم با توجه به مدل دستگاه در دو نوع پیچیده و ساده در آن تعبیه شده است. ابتدا باید با کمک راهنمای استفاده از جاروبرقی بوش، محل قرار گیری آن را در داخل این وسیله تشخیص دهید. سپس آن را عیب یابی نموده در صورت معیوب بودن با نمونه ای سالم جایگزین کنید.

    در برخی مدل ها، از اورلود استفاده شده است که المنت کم وات می باشد و با گرم شدن تا میزان تعیین شده ای، ارتباط بین کنتاکت های ورودی و خروجی را قطع می کند. در صورتی که برای طولانی مدت از جاروبرقی بوش استفاده کنید، گرمای موتور منجر به فعال شدن اورلود می شود. تا زمانی که دمای آن پایین نیاید، جاروبرقی بوش روشن نمی شود.

    خراب شدن برد دیمر، عاملی مهم برای کار نکردن جاروبرقی بوش

    در بیش تر مدل های جاروبرقی بوش، امکان تنظیم قدرت مکش تعبیه شده است. تنظیم قدرت مکش بر عهده دیمر می باشد. حال اگر دیمر به هر دلیلی معیوب شود و آسیب ببیند، ممکن است به دلیل عدم تنظیم بودن قدرت مکش، جاروبرقی بوش روشن نشود. باید آن را بررسی نمایید و با مشاهده هر گونه ایراد، جهت تعویض یا تعمیر دیمر اقدام کنید.

    سوختن موتور، از مهم ترین دلایل روشن نشدن جاروبرقی بوش

    از مهم ترین و پر هزینه ترین عوامل عدم روشن شدن جاروبرقی بوش، سوختن موتور آن می باشد. از آن جایی که با سوختن موتور، اتصال برق برقرار نمی شود، میدان مغناطیسی ایجاد نشده و جاروبرقی بوش روشن نمی شود. ایجاد بوی سوختگی و یا دود کردن دستگاه، نشانه هایی برای سوختگی موتور به حساب می آیند. حتما باید برای عیب یابی موتور از تکنسین کمک بگیرید تا در صورت غیر قابل تعمیر بودن مشکل ایجاد شده در آن، حتما موتور جاروبرقی بوش تعویض شود.

    چگونه دلیل عدم روشن شدن جاروبرقی بوش را تشخیص دهیم؟

    همان طور که گفتیم، 8 عامل حائز اهمیت وجود دارند که باید به عنوان علت روشن نشدن جاروبرقی بوش مورد بررسی قرار بگیرند. در صورتی که با انجام راهکار های ارائه شده، مشکل کار نکردن دستگاه برطرف نشد، توصیه می کنیم حتما با آی پی امداد تماس بگیرید.

    آی پی امداد، به عنوان نماینگی تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران، با ارائه خدمات مقرون به صرفه نظیر تعمیر جاروبرقی بوش در محل، از اتلاف وقت و هزینه کاربران آن جلوگیری می کند. همین طور شرایطی را ایجاد می کند تا کاربران بتوانند با مشاهده مراحل عیب یابی جاروبرقی بوش از نزدیک، انجام کار تعمیرکار را نظاره گر باشند.

    اعزام تکنسین به منزل کاربر و ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی بوش در محل نیز باعث می شود تا افراد بتوانند سوالات خود را در رابطه با روش های جلوگیری از بروز این خرابی به طور مستقیم از تعمیرکار بپرسند.

    محمد علی کوکائیان چهارشنبه 18 مرداد 1402 زمان : 18:15 نظرات (0)
    بازدید : 137

    کولرهای گازی به دلیل استفاده مداوم در فصل تابستان، به یکی از لوازم خانگی های پر فروش تبدیل شده اند. نیاز مردم به استفاده از این دستگاه باعث شده است تا امروزه نمونه های پیشرفته تری از این محصول تولید و به بازار عرضه شود. کولرگازی پنجره ای یکی از انواع کولرهای پرکاربرد در محیط های آموزشگاهی است. این مدل کولرگازی اگرچه سرمای مطلوبی را در محیط ایجاد می کند؛ اما در مواقعی با مشکلاتی مانند کار کردن مداوم یا اف نکردن همراه است.

    کار کردن دائمی کولرگازی پنجره ای بدون اف کردن، می تواند فشار قابل توجهی را به موتور این دستگاه وارد کند و باعث سوختگی آن شود. لذا کسانی که با مشکل کار کردن مداوم کولرگازی همراه هستند؛ باید به بررسی علت اف نکردن کولرگازی پنجره ای بپردازند. در این محتوا به شرح کامل علت های اف نکردن کولرگازی می پردازیم؛ تا با عیب یابی و تعمیرات آن، از خراب شدن این دستگاه جلوگیری کنید. در صورت خرابی نیز می توانید به مرکز تعمیرات کولر گازی سامسونگ اعتماد کنید.

    عدم تطابق ظرفیت کولرگازی با محیط ساختمان

    اولین و مهم ترین علت اف نکردن کولر گازی پنجره ای، مطابق نبودن میزان ظرفیت و توان کولر گازی با محیط ساختمانی است؛ که این دستگاه وظیفه خنک کردن آن را برعهده دارد. بسیاری از افراد خرید کولر گازی پنجره ای را بدون توجه به ابعاد ساختمان انجام می دهند و توجهی به ظرفیت این دستگاه و تناسب آن با اندازه محیط ندارند.


    در صورتی که در یک محیط نسبتاً بزرگ، از یک کولر گازی پنجره ای با ظرفیت و توان کم استفاده شود؛ کولر گازی باید برای سرد کردن محیط دائماً کار کند و استراحتی در میان تولید سرما برای محیط نداشته باشد. این علت در اغلب موارد از نظر خریداران و مصرف کنندگان کولر گازی پنهان می ماند. پیشنهاد می شود،  برای جلوگیری از بروز مشکل اف نکردن کولرگازی پنجره ای، خرید این محصول با مشورت افراد متخصص و متناسب با محیط یا مساحت ساختمان انجام شود.

    اختلال در عملکرد برد کنترل دمای کولر گازی پنجره ای

    دومین علت اف نکردن کولر گازی پنجره ای، اختلال در عملکرد برد کنترل دما است. کمپرسور و موتور فن دو قطعه در کولرگازی هستند که دمای آن ها توسط برد کنترل دما تامین می شود. چنانچه اختلالی در عملکرد این برد ایجاد شود؛ جریان برق متصل به کمپرسور قطع می شود و کولرگازی بدون اف کردن، عمل سرماسازی محیط را انجام می دهد.

    بررسی های انجام شده نشان می دهد که تنها تعداد محدودی از کولرهای گازی پنجره ای به دلیل اختلال برد کنترل به صورت مداوم کار می کنند. با این حال، باید بررسی و عیب یابی این بخش از کولرگازی به صورت تخصصی توسط نیروهای متخصص در این زمینه انجام شود؛ تا علت اف نکردن کولر گازی پنجره ای مشخص شود.

    کثیف یا بلا استفاده شدن فیلتر کولرگازی پنجره ای سامسونگ

    علت اف نکردن کولر گازی پنجره ای ممکن است ارتباطی با قطعات اصلی این دستگاه نداشته باشد. برای مثال کثیف یا بلا استفاده شدن فیلتر کولر گازی پنجره ای می تواند یکی از دلایل مهم اف نکردن این دستگاه باشد. فیلترها اگرچه از قطعات اصلی لوازمی چون لباسشویی، ظرفشویی، کولر، یخچال و... به شمار نمی روند؛ اما می توانند نقش مهمی در عملکرد صحیح این دستگاه ها و بازدهی آن داشته باشند.


    فیلتر کولر گازی موظف به جمع آوری آلودگی های هوا و جلوگیری از ورود آن به دستگاه است‌. در صورتی که فیلتر کولر کثیف شود؛ میزان هوای ورودی به کمپرسور کولر کاهش پیدا می کند و در نتیجه این قطعه در کولر برای تولید سرمای بیشتر بدون اف کردن کار می کند.

    کثیف شدن کویل های کندانسور کولر گازی سامسونگ

    در کولر گازی مانند یخچال از نوعی گاز مبرد برای جذب گرما از محیط و تولید برودت استفاده می شود. گاز مبرد از میان کویل های کندانسور عبور می کند و گرما یا رطوبت هوا را به بیرون انتقال می دهد. چنانچه کویل های کندانسور کثیف باشد؛ کمپرسور باید به صورت دائم کار کند؛ زیرا کثیفی متصل به کویل ها باعث کاسته شدن بازدهی کولر گازی می شود. تمیز کردن همیشگی کویل های کندانسور می تواند بهترین راه برای عملکرد بهتر کولر و بازدهی عالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن باشد.

    خراب شدن برد اصلی کولر گازی سامسونگ

    شایع ترین علت اف نکردن کولر گازی پنجره ای، مرتبط با خراب شدن برد اصلی این دستگاه است. برد الکترونیکی در تمام دستگاه های برقی موظف به فرمان دادن به قطعات مختلف یک دستگاه است. در صورت خراب شدن برد اصلی یا برد الکترونیکی کولر گازی، تمام قطعات مکانیکی بدون هماهنگی با یکدیگر کار می کنند و هدف مشخصی از عملکرد خود ندارند.

    در برخی از موارد اگر یک یا چند قطعه در کولر گازی پنجره ای عملکرد صحیحی از خود نشان ندهند؛ ممکن است علت آن خراب شدن برد اصلی باشد. یکی از مشکلات عمده خراب شدن برد الکترونیکی کولر گازی، عدم ارسال دستور اف کردن به کولر گازی است؛ که در نهایت باعث می شود تا کمپرسور بدون استراحت کار کند. در صورت خرابی این قطعه باید بلافاصله با تکنسین کولر گازی پنجره ای تماس حاصل شود؛ زیرا عیب یابی و تعمیرات این قطعه باید به صورت تخصصی و دقت بالایی انجام شود.

    خراب شدن ترمیستور کولرگازی پنجره ای سامسونگ

    ترمیستور یکی از قطعات مهم کولر گازی پنجره ای به شمار می رود؛ چراکه موظف است دما محیط مورد نظر را به برد اصلی دستگاه متصل کند. خراب شدن این قطعه می تواند یک علت اف نکردن کولر گازی پنجره ای باشد. در واقع با خرابی ترمیستور کولرگازی، گزارش دمای اتاق و اندازه گیری آن به صورت صحیح انجام نمی شود و کمپرسور باید دائماً کار کند تا بتواند به دمای مطلوب دست پیدا کند.

    سرویس نکردن به موقع کولر گازی پنجره ای سامسونگ

    سرویس نکردن به موقع کولر گازی پنجره ای از دیگر دلایل اف نکردن این دستگاه است. سرویس کردن کولرگازی باعث می شود تا از میزان مصرف انرژی این دستگاه کاسته شود و راندمان آن تا حد زیادی افزایش پیدا کند. چنانچه کولر گازی پنجره ای سرویس به موقعی نداشته باشد؛ به دلیل کثیف شدن کویل های کندانسور، خراب شدن برخی از قطعات، کثیف شدن فیلتر و... کمپرسور به طور دائم کار کند و مشکل اف نکردن کولر گازی برای این دستگاه اتفاق بیفتد.

    محمد علی کوکائیان دوشنبه 01 خرداد 1402 زمان : 13:49 نظرات (0)
    بازدید : 63

    12 قانون طبیعی در جهان وجود دارد که درک آنها می تواند به تغییر دیدگاه و رویکرد شما به زندگی کمک کند. در حالی که قانون جذب شناخته شده ترین است، قوانین دیگر نیز وجود دارند که سزاوار توجه شما هستند. از جمله این قوانین قانون ارتعاش است.

    در ادامه به این می پردازیم که قانون ارتعاش چیست و چرا افراد معنوی استفاده از آن به نفع خود را توصیه می کنند.

    12 قانون کیهانی

    این 12 قانون جهانی قوانین قدیمی و تغییرناپذیر دنیای ما هستند. این قوانین اغلب با Ho'oponopono، مدیتیشن باستانی هاوایی برای آزادی همراه است. با این حال، برخی از قوانین نیز به فلسفه هرمسی نسبت داده می شود که به مصر باستان بازمی گردد.

    با گذشت زمان، این قوانین به تصویب رسید و در سراسر جهان چرخید. امروزه، بسیاری از مردم هنوزم از آنها برای دستیابی به رؤیاهایشان در زندگی و به دست آوردن درک عمیق‌تری از واقعیت استفاده می‌کنند.

    قانون ارتعاش چیست

    پس از قانون جذب، دومین قانون جهانی، قانون ارتعاش، فرض می کند که همه چیز (هر اتم، شیء و موجود زنده) حرکتی ثابت دارد و در فرکانس خاصی ارتعاش می کند.

    همانطور که نویسنده کتاب های معنوی شانون کایزر توضیح می دهد، " سرعت ارتعاش هر چیز به عنوان فرکانس آن نامیده می شود" تفاوت بین یک جسم و شی دیگر تنها در میزان ارتعاش آنهاست.

    شما می توانید این فرکانس را به عنوان انرژی ارتعاشی در نظر بگیرید. به گفته تانیا کارول ریچاردسون نویسنده کتاب Self Care for Empaths، "انرژی یک فرد، یا انرژی یک فضای فیزیکی یا گروهی از مردم، چیزی نیست که بتوانید ببینید یا لمس کنید. بلکه چیزی است که آن را حس می کنید. احساس کنید و به آن واکنش نشان دهید."

    کل ایده پشت این قانون این است که همه ما فرکانس ارتعاشی خاصی داریم و می‌توانیم یاد بگیریم که اگر در یک وضعیت ارتعاشی کم گرفتار شدیم، چگونه ارتعاش خود را تنظیم کنیم. کایزر می‌افزاید: «هرچه بیشتر با انرژی خود هماهنگ شوید، بیشتر می‌بینید که چگونه احساسات شما بر کل تجربه شما تأثیر می‌گذارد.

    چگونه از قانون ارتعاش به نفع خود استفاده کنید:

    1.    برای تجلی

    برای تجلی هر چیزی، ابتدا باید ارتعاش آنچه را که به دنبال آن هستیم مطابقت دهیم. همانطور که قیصر توضیح می دهد، "شما تنها انرژی هایی را به سمت خود جذب خواهید کرد که با سطح انرژی شما مطابقت داشته باشند. شما فقط ارتعاشاتی را جذب خواهید کرد که با ارتعاش شما مطابقت دارند."

    می خواهید ثروت بیشتری بدست آورید، اما مدام به این فکر می کنید که به پول بیشتری نیاز دارید. به یاد داشته باشید که افکار شما نیز دارای انرژی ارتعاشی هستند. فکر "من به پول بیشتری نیاز دارم" در واقع ارتعاش کمبود را در خود دارد و می تواند به از دست رفتن ثروت و دارایی حال حاضر شما منجر شود. کایزر خاطرنشان می کند: «ما این قدرت را داریم که فرکانس وجود خود را با هدایت افکار خود تنظیم کنیم.

    2.    برای پیمایش موقعیت ها

    به گفته ریچاردسون، استفاده از این قانون جهانی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید در هر زمان و در هر موقعیت یا وضعیت خاص چه احساسی دارید. در این هنگام می توانید تشخیص بدهید که چه چیزی برای شما ارتعاش بالایی به همراه دارد. مانند نگرش ها، مکان ها و افرادی که حس ارتباط، سلامت و هیجان در شما ایجاد می کنند. به راحتی احساس می کنید که در کدام شرایطی ارتعاش شما بالاتر است.

    3.برای مدیریت احساسات

    احساسات نیز دارای فرکانس های ارتعاشی هستند و کار با این قانون می تواند به شما کمک کند تا آنها را هدایت کنید. کایزر می‌گوید: «احساسات راهنمای قدرتمندی هستند که ما را به وضعیتی بالاتر و متعادل‌تر می‌برند.» و اضافه می‌کند که احساسات می‌توانند از فرکانس بسیار کم (ترس، شرم و غیره) تا فرکانس بسیار بالا (شادی و عشق) متغیر باشند.

    او توضیح می دهد: "هیچ احساس بدی وجود ندارد. اینها همه انرژی است که می خواهد به جلو برود." زمانی که احساس اضطراب یا استرس می کنیم، صرفاً انرژی است که می خواهد در ما حرکت کند و رها شود.»

    قانون ارتعاش به ما کمک می کند تشخیص دهیم که چه زمانی در حال عبور از احساسات متراکم و سنگین هستیم، بنابراین می توانیم آن احساسات را رها کنیم و فرکانس بالاتری را حفظ کنیم.

    چگونه ارتعاش خود را افزایش دهیم:

    1.    مراقبت از افکار خود را تمرین کنید

    ریچاردسون توصیه می کند که به طور منظم مراقبت از افکار خود را تمرین کنید تا ارتعاش خود را افزایش دهید و در جهان به شیوه ای واضح تر و قوی تر ظاهر شوید.

    نکته خوب در مورد خودمراقبتی این است که می تواند متنوع باشد: خواه با یک حمام هفتگی، رفتن به طبیعت، یا یادداشت روزانه، زمانی که از خود مراقبت می کنید، ارتعاش شما آن را منعکس می کند.

    2.    بدن خود را تغذیه کنید.

    کایزر و ریچاردسون نیز هر دو توصیه می کنند بدن خود را با یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی برای داشتن ارتعاش بالاتر تغذیه کنید.

    غذاهای سنگین و ناسالم مطمئناً می توانند انرژی ما را کاهش دهند، همانطور که احتمالاً بعد از یک وعده غذایی غنی متوجه شده اید. در همین حال، غذاهای سالم و کامل می توانند احساس سبکی، انرژی و عدم گرفتگی در شما ایجاد کنند.

    به طور مشابه، وقتی به اندازه کافی ورزش نمی کنیم، می توانیم احساس رکود کنیم، در حالی که یک تمرین خوب می تواند ما را پرانرژی کند.

    1.    آنچه را که برای شما خوب است پیدا کنید و انجام دهید

    کایزر توضیح می‌دهد: «یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد یک پایه محکم برای همسو بودن و افزایش ارتعاش، تمرکز بر فعالیت‌های روزانه ای است که به شما احساس خوب و تعادل می‌دهد.

    این مورد هم می تواند برای افراد مختلف، متفاوت باشد، اما او توصیه می کند همیشه سعی کنید روی "شادی، عشق و آرامش" تمرکز کنید، زیرا این ارتعاشات به شما کمک می کند احساس سلامتی و شادی بیشتری داشته باشید.

    2.    مدیتیشن کنید

    احساسات یکی از محرک های اصلی فرکانس یا ارتعاش انرژی ما هستند. برداشتن یا عمیق‌تر کردن تمرین مراقبه می‌تواند توانایی ما را برای تنظیم احساسات، رها کردن همه چیز و افزایش ارتعاش در همان زمان بهبود بخشد. انواع مختلفی از مدیتیشن برای امتحان وجود دارد، بنابراین انواع مختلف را آزمایش کنید و یکی را که برای شما مفید است پیدا کنید.

    3.    افراد، مکان‌ها و چیزهای کم ارتعاش را حذف کنید.

    و در آخر، تأثیر دنیای بیرونی بر ارتعاش شما را دست کم نگیرید! هرچه بیشتر با قانون ارتعاش کار کنید، بدون در نظر گرفتن تأثیر بیرونی، بیشتر قادر خواهید بود حال و هوای خود را ثابت نگه دارید. با این حال، کسانی که در این کار تازه کار هستند یا بسیار حساس هستند ممکن است این موضوع را چالش برانگیز بدانند.

    البته غیرممکن است که موقعیت های کم ارتعاش را به طور کلی از زندگی خود حذف کنید. اما وقتی توانایی انجام این کار را دارید، اجتناب از افراد، مکان‌ها و چیزهایی که انرژی شما را تخلیه می‌کنند می‌تواند به محافظت از فرکانس بالایی که پرورش داده‌اید کمک کند.

    قانون ارتعاش در مقابل قانون جذب

    شاید از خود بپرسید که این قانون چه تفاوتی با قانون جذب دارد؟ این سؤال خوبی است، زیرا آنها مشابه هستند و حتی می توانند با هم کار کنند.

    همانطور که قیصر توضیح می دهد، "قانون ارتعاش اولین قانونی است که باید قبل از قانون جذب اتفاق بیفتد؛ در ایجاد آن ارتعاش در درون خود، قانون ارتعاش را عمداً فرا می خوانید و تنها در این صورت است که قانون جذب می تواند اتفاق بیفتد."

    قانون ارتعاش در مورد تطبیق فرکانس خاص چیزی است که به دنبال آن هستید و قانون جذب این ایده را کمی فراتر می‌برد و به شما اجازه می‌دهد «فرکانس را به هر وسیله‌ای در درون خود ایجاد کنید، مانند تجسم، مدیتیشن، یا تاکیدات،" او اضافه می کند.

    در پایان روز، هر زمان که ما ظاهر می شویم، باید با این دو قانون کار کنیم تا بتوانیم در همان سطحی که می خواهیم، ​​جذب و ارتعاش کنیم. ریچاردسون خاطرنشان می کند: «آنچه را که به صورت ارتعاشی با آن هماهنگ می کنید، راحت تر جذب می شود».

    نتیجه گیری:

    قانون ارتعاش یکی از قوانین مهم و کلیدی در قانون جذب است. این گفته به این معنی است که قانون جذب قانون اصلی در کل کائنات است و قانون ارتعاش یکی از زیرمجموعه های آن به شمار می آید. اما این به هیچ وجه به معنی بی اهمیت بودن قانون ارتعاش نیست. برعکس، دلیل اینکه بسیاری از افراد از قانون جذب نتیجه دلخواه را کسب نمی کنند، به دلیل عدم آگاهی از قانون ارتعاش و نحوه کار آن است. دکتر باب پراکتور قانون ارتعاش از جمله افرادیست که این قانون را به خوبی آموزش می دهد.

    قانون ارتعاش به ما نشان می‌دهد که همه چیز انرژی است و ما می‌توانیم با انرژی هر چیزی که به دنبال آشکارسازی آن هستیم مطابقت پیدا کنیم. همراه با 11 قانون جهانی دیگر، این یکی می تواند به ما کمک کند تا به زندگی هماهنگ تر و فراوان تر دسترسی پیدا کنیم.

    منبع: گروه تحقیقاتی یکشو

    محمد علی کوکائیان یکشنبه 05 تیر 1401 زمان : 12:53 نظرات (0)
    بازدید : 75

    اگر با بلاکچین آشنایی داشته باشید، حتما اصطلاحاتی چون NFT، توکن تعویض ناپذیر و یا توکن های غیر مثلی را زیاد شنیده اید. اما آیا این اصطلاحات آنقدر که به آن‌ها بها داده می‌شود، ارزشمند هستند؟ آیا به کاربری واقعی خود رسیده‌اند؟  در ادامه به بررسی این سوالات خواهیم پرداخت.

    توکن تعویض ناپذیر (NFT) - از ماهیت تا کاربری

    توکن های تعویض‌ ناپذیر داراییهای رمزنگاری شده‌ای هستند که طیف گستردهای از اقلام بی‌مثال را نشانه میروند. اینگونه توکن‌ها به مانند یک اثر هنری واقعی منحصر به فرد بوده و اساساً ارزش و ماهیتشان بر روی بلاکچین به ثبت رسیده است، پس یکی دیگر از صفات اصلی آن‌ها باید تغییرناپذیری باشد. به همین خاطر زمانی که یک NFT یا (Non-Fungible Token) ایجاد و به  فضای ذخیره‌سازی متمرکز پیوند داده میشود، نحوه پیوند داده بسیار حائز اهمیت است. 

     

    دلیلی مبنی بر مناسب نبودن پیوندهای سنتی HTTP: 

    با آدرس‌هایی چون https://cloud.domain/my-nft.jpg هر کسی میتواند محتوای my-nft.jpeg را با پرداخت کارمزد شبکه تبدیل به یک NFT کند. اما راهی نیست که تضمین ماندگاری یا اصالت محتوای my-nft.jpeg را پس از ثبت به ما بدهد. چرا که صاحب سرور به راحتی می‌تواند در هر زمان ممکن آدرس HTTP مذکور را با محتوایی کاملاً متفاوت جایگزین کرده و باعث شود تا Non-Fungible Token (NFT) مفهوم واقعی خود را از دست بدهد. این مشکل چندی پیش توسط هنرمندی که پس از ایجاد و فروش آثارش به دیگران، تصاویر توکن‌های فروخته شده را تغییر داد، به اثبات رسیده است. 

     

    حل مشکل تغییرپذیری به وسیله IPFS: 

    InterPlanetary File System (IPFS) به وسیله آدرس‌دهی اختصاصی به محتوا مشکل تغییرپذیری را حل کرده است. افزودن داده به IPFS یک شناسه محتوا (CID) Card Identification تولید میکند که مستقیماً از خود داده استخراج شده و به دادههای شبکه IPFS  پیوند مییابد. از آنجا که CID فقط میتواند به طور اختصاصی به یک محتوا متصل شود، تضمین عدم جایگزینی و تغییرناپذیری را به کاربر می‌دهد. البته ممکن است مواردی وجود داشته باشد که کاربر بخواهد تا Metadata را برای توکن تعویض ناپذیر پس از انتشار تغییر دهد. برای این کار باید پس از صدور ipfs://URI به منظور به روزرسانی‌های بعدی یک رمز پشتیبانی به قرارداد هوشمند توکن اضافه شود. 

     

    معاملات، ایده‌های جذاب و کاربری: 

    NFT ها را میتوان در پلتفرم‌های مختلفی ایجاد یا معامله کرد، انتخاب پلتفرم مناسب ارتباط مستقیمی با جنس و نوع کاربری توکن دارد. به عنوان مثال، برای خرید کارت‌های ورزشی بهتر است به پلتفرم Digital Trading Cards مراجعه شود، هرچند که برای طرفداران NBA و بستکبال پلتفرم اختصاصی NBA Top Shot بستر مناسب‌تری خواهد بود. NBA Top Shot علاوه بر کارتهای دیجیتال با تصاویر لحظات نمادین از بازی‌ها، با طرحی خلاقانه به منظور افزودن جواهرات مجازی، لوازم جانبی و پوشاکی که میتوانند در شبکههای اجتماعی نیز مورد استفاده قرار گیرند، توانسته در این صنعت به درآمدهای بسیاری دست یابد. 

    عکاسان، نقاشان، موسیقیدانان و هنرمندان بسیاری از سراسر جهان امروز در حال فعالیت در این بازارها هستند و در آنجا به خرید آثار دیگران و فروش آثار خود می‌پردازند. این معاملات به گونه‌ای انجام می‌شوند که در صورت عدم واگذاری حق کپی‌رایت به خریدار بعد از هربار فروش اثر به طور خودکار درصدی از درآمد و سود آن به کیف پول صاحب اثر انتقال پیدا کند. برای این منظور قبل از به فروش گذاشتن توکن در حساب کاربری صاحب NFT در بستر معاملاتی مورد نظر نیاز به تنظیم حقوق واگذاری اثر یا آثار است. 

    همچنین علاوه بر آثار هنری و ورزشی می‌توان در این بازارها املاک دیجیتال و داراییهای سه بعدی چون لوازم منزل و اشیاء گرانبها را خریداری کرد. در واقع، اخیراً یک “خانه دیجیتالی” با قیمت 500000 دلار در این بازار به فروش رسیده استخانه مریخ، طراحی شده توسط هنرمند تورنتو کریستا کیم، در بستر معاملاتی هنر دیجیتال SuperRare به عنوان اولین خانه دیجیتال در جهان توصیف شد. این ملک با کمک یک نرمافزار معماری بازی ویدیویی ایجاد شده که به وسیله استفاده از واقعیت مجازی به مالک خود اجازه کاوش در این منزل و گرفتن حمام آفتاب در حیاط خانه در جو مریخ را می‌دهد. در این بازار نوپا و جالب حتی توئیت‌ها هم ارزش دارند. جک دورسی، بنیانگذار توییتر، چندی پیش توانست اولین توئیتی که در پلتفرمش منتشر شده بود را در قالب یک توکن غیر قابل تعویض به قیمت کلان 2،915،835.47 دلار به فروش برساند. 

     

    ابهامات و NFT ها: 

    اینطور که مشخص است هر اثر، دارایی یا ایده‌ای میتواند بر روی شبکه بلاکچین تبدیل به یک NFT شده و به فروش برسد. تنها کافیست که صاحب توکن بتواند برای آن ایجاد نیاز و بازارسازی یا ارزش‌سازی کند. اما نباید فراموش کرد که NFT هنوز به سطح کاربری واقعی خود نرسیده و ابهامات بسیاری از این دنیای زیبا و پیچیده ذهن بازیگردانان این حوزه را به خود مشغول کرده است.  از جمله این ابهامات می‌توان به مسائل حقوقی اثر پس از مرگ صاحبش، مالکیت واقعی اشیاء یا آثار هنری فیزیکی پس از فروش نسخه دیجیتال آن‌ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در پایان اگرچه نه در ظاهر اما با کمی عمیق شدن در این دنیای پر رمز و راز به راحتی می‌توان پی برد که این توکن‌ها هم قطعا دارای پتانسیل منفی هستند. معروفترین بازار توکن تعویض ناپذیر در سال 2020 بازار opensea است که می توانید در آنجا آثار هنری خود را به ثبت رسانده و به صورت توکن به فروش برسانید.

    منبع: www.karagroup.io

    محمد علی کوکائیان چهارشنبه 17 فروردین 1401 زمان : 11:23 نظرات (1)
    بازدید : 57

    خرید اقساطی گوشی موبایل یک روش محبوب و پرطرفدار است که هر کسی را صاحب موبایل مورد علاقه‌اش می‌کند. فرقی هم ندارد که شما کارمند هستید یا کارگر، جوان هستید یا میان‌سال؛ هر کسی با هر شرایط مالی و سنی و.. می‌تواند مناسب‌ترین گوشی را برای خودش انتخاب کند و تحویل بگیرد. اقساط آن بعد از دریافت کالا آغاز می‌شوند. این‌ها، شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل از فروشگاه قسطی مارکت به آدرس  Ghestimarket.com هستند.

    اگر به بازار موبایل سری بزنید، احتمالا حس می‌کنید که در رویای یک آدم بدبین و ناامید قدم می‌زنید. قیمت‌ها به قدری بالا رفته‌اند که تا دو سال پیش اگر کسی می‌گفت فلان موبایل به چنین قیمتی می‌رسد، او را به غر زدن و انتشار امواج منفی در فضا محکوم می‌کردید. اما به هر حال، چه بخواهید و چه نخواهید، وضعیت همین است. هرچند باید به آینده امیدوار بود ولی، این نباید جلوی واقع‌بینی ما را بگیرد.

    بیشتر بخوانید:  گوشی شیائومی پوکو ایکس 3

    واقع‌بینی حکم می‌کند که در شرایط نامطلوب، آن چیزی که هست را بپذیریم و بجای غر زدن تغییرش دهیم. امروزه گوشی موبایل جایگاهی غیرقابل انکار در زندگی ما پیدا کرده است. از همان لحظه صبحگاه که چشمان خود را باز می‌کنیم و نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را نگاهی می‌اندازیم تا موقع خواب که با گذاشتن آلارم و سایلنت کردن گوشی، به استقبال فردا می‌رویم، ساعت‌ها با گوشی موبایل کار می‌کنیم.

    محمد علی کوکائیان یکشنبه 14 فروردین 1401 زمان : 11:44 نظرات (0)
    بازدید : 69

    یخچال فریزرهای متنوعی با ظرفیت و مدل‌های گوناگون در فروشگاه اینترنتی امرسان به فروش می‌رسند که هر یک ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. تنوع محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارد موجب می‌شود هر خانواده‌ نسبت به بودجه، تعداد نفرات اعضای خانواده و نیازی که دارد، یک محصول مناسب و ایده‌آل برای خود انتخاب کند.

    از جمله محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی امرسان عرضه می‌شوند، یخچال فریزرهای ساید بای ساید هستند. تفاوت عمده میان نمونه‌های ساید بای ساید و دوقلو، این است که مدل ساید بای ساید، ظرفیت و گنجایش کمتری نسبت به دوقلوها دارد و فضای کمتری در آشپزخانه شما اشغال می‌کند. علاوه بر آن ظاهری زیبا و مدرن به آشپزخانه‌تان می‌بخشد.

    محمد علی کوکائیان سه شنبه 26 مرداد 1400 زمان : 12:42 نظرات (0)

    تعداد صفحات : 4

    اطلاعات کاربری
    آمار سایت
  1. کل مطالب : 34
  2. کل نظرات : 0
  3. افراد آنلاین : 2
  4. تعداد اعضا : 0
  5. آی پی امروز : 2
  6. آی پی دیروز : 3
  7. بازدید امروز : 4
  8. باردید دیروز : 4
  9. گوگل امروز : 0
  10. گوگل دیروز : 0
  11. بازدید هفته : 8
  12. بازدید ماه : 102
  13. بازدید سال : 1,078
  14. بازدید کلی : 7,826

  15. نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد