loading...

طراحی مدرن

بازدید : 310

بر خلاف همه ی آیفون های تصویری که چینی است، آیفون تصویری کوکوم از کشور کوکوم وارده ایران شده است و از نظر فنی و استحکام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است! بنابراین اگر شما می خواهید هر چند ماه یک بار، آیفون تصویری خود را عوض نکنید، باید از آیفون تصویری کوکوم کره استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنم که اگر میلیاردر نیستید از آیفون تصویری کوکوم استفاده کنید.

 آیفون تصویری کوکوم کره

همواره افراد زیادی در سطح جامعه وجود دارند که از آیفون های تصویری تابان و کوماکس صحبت می کنند! اما باید خدمتتون عرض کنم که این گونه آیفون های تصویری منسوخ شده اند، اگر به دنبال نسل جدیدی از آیفونهای تصویری هستید که با آن نیاز خود را برطرف کنید، باید همواره کمی بیشتر پول هزینه کنید تا از خدمات بیشتری برخوردار باشید، اما اگر صرفا به دنبال این هستید که پول خودتان را دور بریزید، می توانید از آیفون های تصویری کوماکس و .... استفاده کنید، امروزه افراد جامعه حاضرند که کمی بیشتر هزینه کنند و خدمات فوق العاده ای دریافت کنند، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از آیفون تصویری کوکوم استفاده کنید که اگر چنین کاری را انجام ندهید، مجبور می شوید که سالی یک بار آیفون تصویری خود را عوض کنید، چون شما از بدترین مدلهای درب بازکن تصویری بازار استفاده کرده اید.

منحصربفرد بودن طراحي گوشي هاي آيفون تصويري كوكوم kocom ، اين نوع دربازكن را، از ساير دربازكن هاي ديگر جدا كرده است و با توجه به سليقه هاي متنوع، مدل هاي بسيار زيادي را به بازار عرضه كرده است.

 

نصب آیفون تصویری کوکوم 

نصب آیفون تصویری کوکوم kocom، خیلی سخت تر از آیفون های تصویری دیگر است و شما باید از تخصص و تجربه ی بسیار بالایی برخوردار باشید، به شما پیشنهاد می کنم که اگر نصاب هم هستید، باز هم این نوع آیفون تصویری را خودتان نصب نکنبد، زیرا اگر اشتباهی صورت گیرد، کار به مراتب برای نصاب های دیگر سخت و طاقت فرسا می شود، بنابراین زیاد این نوع آیفون تصویری را انگولک نکنید.

 

براي راه اندازي پنل نيز به يك ولتاژ احتياج داريم كه از مانيتور به پنل دستگاه ارسال مي شودسيم سفيد: اين سيم وظيفه ي هدايت سيگنال هاي تصوير از پنل به مانيتور را بر عهده دارد و به دنبال خود صداي پايين به بالا را منتقل ميكند.به منظور نصب و راه اندازي يك سيستم آيفون تصويري kocom تك واحدي كوكوم كافي است اين چهار رشته سيم را به درستي نصب كنيد تا سيستم به خوبي راه اندازي شود.پشت دستگاه تصويري سه بخش براي اتصال سوكت ها تعبيه شده كه :اولين سوكت به منظور نصب پنل است ( سوكت چهار تايي )دومين سوكت به منظور نصب اينتر كام است و همچنين اين سوكت به شما اجازه مي‌دهد تا در مواقع نياز بتوانيد گوشي هاي تصويري و يا گوشي هاي صوتي ديگري نيز نصب كنيد. ( سوكت چهار تايي )سومين سوكت به منظور نصب كارت حافظه است.طريقه ي نصب و راه اندازي مانيتور تصويري و پنل زنگ :در داخل جعبه مانيتور يك عدد سوكت چهار تايي قرار داده شده است كه با توجه به بخش برجسته سوكت و به شكلي كه رنگ قرمز سوكت در بالاترين بخش مانيتور قرار گيرد، آن را به صورت صحيح در مكان سوكت چهارتايي اول نصب مي كنيم.

 

پیشنهاد ما به شما این است که برای نصب آیفون تصویری کوکوم، بی خیال جریان ورودی و خروجی و ... شوید و فقط از این مدل آیفون تصویری فوق العاده، استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید، شما می توانید با اینگونه درب بازکنها، تا سالهای طولانی از آن استفاده کنید، بدون اینکه خرابی داشته باشد، این مدل آیفون تصویری اصلا خراب نمی شود که نیازی به تعمیر کار داشته باشد.

 

محبوب ترین آیفون تصویری جهان

آیفون تصویری کوکومکره، محبوب ترین آیفون تصویری جهان شد! زیرا تکنولوژی که بر روی این نوع آیفونهای تصویری استفاده می شد، ابتدا این گونه بود که حافظه ای پنهان در درون این دستگاه قرار داشت که می توانست هر فیلم ، صوت و ... را ضبط و ذخیره کند، و اگر مدلهای جدید تر این نوع آیفون تصویری را مشاهده کرده باشید، از تکنولوژی بی نظیری برخوردار است و البته قیمت بسیار بالایی هم دارد که اگر بخواهید خریداری کنید، باید حداقل 5 میلیون تومان هزینه کنید. این نوع آیفون تصویری در مواقعی که دزد می خواهد به خانه ی شما حمله کند، می تواند بسیار کاربردی باشد.

 

 

تعمير آیفون تصویری کوکوم

تعمير آیفون تصویری کوکوم kocom ترانس آيفون تصويري كوكوم kocom به صورت IC و DC است و حتي مي توان از يك ترانس ايراني كه داراي خروجي IC و DC است، استفاده كرد. براي جلوگيري از نوسانات برق كه موجب سوختن ترانس مي‌شود، بهتر است از يك فيوز 500 ميلي آمپر در ميان يكي از سيم هاي برق ترانس دربازكن استفاده نمود.در انتها با بستن دو پيچ آلن و نصب كاور آيفون تصويري kocom ، كار نصب به پايان خواهد رسيد و اگر به شكل صحيح مانيتور و پنل را به هم متصل كرده باشيد، بدون هيچ نقص و اشكالي مي توانيد از اين سيستم استفاه نماييد.

محمد علی کوکائیان شنبه 24 آذر 1397 زمان : 20:20 نظرات (0)
بازدید : 233

در جلسه امروز آموزش سئو من، امروز می خواهم فهرست کامل نکات مهم سئو و سئو رایگان را با شما به اشتراک بگذارم. بعضی از آنها اثبات شده اند و بعضی دیگر جای بحث دارند.

 

سئو چیست

سئو یا seo مخفف سه کلمه ی Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد سئو سایت به مجموعه قوانینی که گوگل برای سایتها مشخص کرده و پیاده سازی آنها را سئو می گویند.  شما با بالا آمدن در نتایج موتورهای جستجویگوگل می توانید کسب و کار اینترنتی بسیار پر رونق و پولسازی را داشته باشید. 

سئو چیست؟

اگر سایت خود را برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه سازی کنید، افراد بسیار زیادی می توانند به وب سایت شما مراجعه کنند و از تجربیات و تخصص شما استفاده کنند  و در این گونه موارد اگر شما فردی باهوش باشید، به راحتی می توانید با کمی بازاریابی هوشمندانه، بازدید کنندگان سایت خود را به کاربر تبدیل کنید و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه فروش های بسیار فوق العاده ای را داشته باشید.

 

بسیاری از این فاکتورها معمولا در آموزش سئو مورد توجه زیادی قرار نمی گیرند.

 

۱- سن دامنه: هر چه سن دامنه ی ثبت شده شما بیشتر باشد، رتبه آن دامنه در نزد گوگل بالاتر است و در سئو تاثیر مهمی دارد.

 

۲- کلید واژه هایی که در دامنه های تراز اول (Top Level Domain) هستند: در ارتقا رتبه تاثیر مستقیم ندارند، ولی وجود کلیدوازه هایتان در دامنه شما هنوز به عنوان نشانه ارتباط مستقیم بین فعالیت و کلیدواژه های شما است. در نهایت کلیدواژه هایی که در دامنه بیایند هنوز هم در نکات مهم سئو مورد توجه قرار می گیرند.

 

۳- کلید واژه ها در اولین کلمه دامنه: یکی از نکات مهم سئو رایگان است. دامنه ای که کلیدواژه های مورد نظر را در کلمه نخست دارد نسبت به سایت هایی که کلید واژه در دامنه ندارند و یا حتی سایت هایی که کلید واژه در میانه نام دامنه شان دارند برتری کامل دارند.

 

۴- مدت ثبت دامنه (شرایط ثبت گوگل یا A Google patent states): دامنه های معتبر و با ارزش معمولا برای طولانی مدت خریداری شده اند، در حالی که دامنه های کم ارزش به ندرت برای بیش از یک سال خریداری شده اند. بنا بر این زمان انقضای یک دامنه در آینده، می تواند به عنوان یک فاکتور تشخیص و پیش بینی اعتبار یک دامنه استفاده شود. پس طول مدت اعتبار دامنه می تواند از نکات مهم سئو سایت شما باشد.

 

۵- کلید واژه ها در نام زیر دامنه (Subdomain): یکی از موارد مورد اشاره در آموزش سئو استفاده از کلید واژه در دامنه است. پنل ۲۰۱۱ Moz تایید می کند که وجود کلید واژه در زیر دامنه می تواند رتبه وبسایت را ارتقا دهد و یکی از راه های سئو رایگان وبسایت باشد.

 

subdomain_keyword

 

۶- تاریخچه دامنه: یک وبسایت با مالک نامعلوم (مالک یک دامنه در whois قابل شناسایی است) یا از کار افتادن متعدد (مثل به روز رسانی نشدن و مهم تر از آن عدم تمدید مالکیت) به گوگل می گوید که تاریخچه این وبسایت را reset کند که باعث از بین رفتن لینک های مرتبط به سایت شما شده و بر سئو سایت شما تاثیر منفی دارد.

 

۷- تناسب دقیق دامنه (Exact Match Domain) یا EMD: اگر از لحاظ تناسب دقیق دامنه (تناسب کلید واژه ها با نام دامنه و مطالب) وبسایت با کیفیتی دارید هنوز می تواند برای شما مزیت هایی داشته باشد، البته . ولی اگر از این نظر وبسایت چندان با کیفیت نیست، می توانید در  EMD update این مشکل را حل کنید.

 

emd_twitter

 

۸- شخصی ماندن اطلاعات مالکیت در برابر عمومی بودن آن (Public vs. Private WhoIs): نکته ای که به ندرت در آموزش سئو به آن اشاره می شود شخصی نگه داشتن اطلاعات مالکیت (Private Whois information) است که می تواند نشانه ای از وجود اطلاعات پنهانی باشد. Matt Cutts در سال ۲۰۰۶ در Pubcon گفته:

 

وقتی من اطلاعات مالکیتی را در whois بررسی می کردم، اکثرا  از سرویس “شخصی نگه داشتن اطلاعات” (whois privacy protection service) استفاده می کردم که نسبتا عادی نیست.  روشن کردن این سرویس به خودی خود بد نیست، اما وقتی فاکتورهای مختلفی را کنار هم قرار می دهید، معمولا صحبت درباره یک دسته بسیار متفاوت از وب مسترها است (وب مسترهای مشکوک) به میان میاید تا کسی که یک یا چند وبسایت را دارد.

 

۹- مالکین دامینی که جریمه شده اند: اگر گوگل یه شخص خاص را به عنوان فرستنده هرزنامه (spammer) بشناسد، منطقی به نظر می رسد که سایت هایی که تحت مالکیت اوست مورد برسی مو شکافانه قرار دهدو می تواند برای سئو سایت شما مضر باشد.

 

۱۰- داشتن دامنه سطح بالا (با پسوند کشور) (Country TLD extension) : از دیگر نکات مهم آموزش سئو داشتن دامنه سطح بالا با پسوند کشور (Country Code Top Level Domain) مثل .ir .tk .ca و … به افزایش رتبه و سئو سایت در آن کشور خاص کمک می کند ولی قابلیت رتبه بندی جهانی سایت را کاهش می دهد.

 

 

 

فاکتورهای سطح صفحات (Page-Level Factors)

banner002

 

از نکات بسیار مهم آموزش سئو فاکتورهای سطح صفحات هستند.

 

۱۱- کلید واژه در تگ عنوان (Keyword in Title Tag): تگ عنوان دومین قسمت مهم محتوا است (در کنار محتوای صفحه) و بنابراین نشانه ای قوی از سئو فنی یا on-page SEO سایت شمامی باشد.

 

۱۲- تگ عنوان که با کلید واژه شروع شود: بر اساس Moz data آن تگ های عنوان که با کلید واژه شروع می شوند نسبت به آن تگ های دیگر می توانند عملکرد بهتری نشان می دهند و در سئو سایت موثر ترند.

 

title_tag_data

 

۱۳- کلید واژه در تگ های توضیحات (Description Tag): که نشانه دیگر ارتباط موثر است. در حال حاضر خیلی مهم نیستند ولی باز هم در سئو تفاوت ایجاد می کنند.

 

۱۴- وجود کلید واژه در تگ های H1: تگ های H1 تگ های دوم عنوان هستند، که نشانه دیگری از ارتباط موثر برای گوگل است. (بر اساس این مطالعات)

 

h1_ranking_study

 

۱۵- کلید واژه در عبارات پر تکرار در مطلب: استفاده از کلید واژه ای که بیش از همه استفاده شده است هم می تواند نشانه ای از ارتباط موثر باشد.

 

۱۶- حجم محتوا: مطالبی با حجم و تعداد کلمات بیشتر می توانند موضوعات بیشتری را پوشش دهند و به احتمال زیاد به مطالب کوتاه و سطحی ترجیح اساسی داده می شوند. SERPIQ متوجه رابطه مستقیم حجم محتوا با رتبه در صفحه نتایج جستجو (SERP) شده است.

 

content_length_seo

 

۱۷- چگالی کلید واژه: چگالی کلید واژه ها از  نکات مهم آموزش سئو است. اگرچه دیگر به اندازه گذشته مهم نیست، اما هنوز چگالی کلید واژه چیزی است که گوگل برای سنجیدن موضوع صفحه به کار می گیرد. البته زیاده روی کردن در تکرار کلیدواژه ها می تواند زیان آور باشد.

 

۱۸- نهان نمایی معنایی کلید واژه در دل محتوا (latent semantic indexing keywords in content (LSI: که کمک می کند موتور جستجو معنی دقیق کلمه 

محمد علی کوکائیان شنبه 24 آذر 1397 زمان : 20:08 نظرات (0)
بازدید : 247

در سیستم های کدینگ کوکوم و کوماکس، دیگر همانند آیفون تصویری سیماران نیاز به دیکودر نمی باشد که به ازای هر چهار واحد یک دیکودر استفاده میشود . طریقه کد دهی و شماره واحدها بدین صورت است که می توان هر دیکودر را به پنل نصب نموده و دیکودر را روی برنامه ریز تعریف کرد و شماره واحد ها را بر روی دیکودر ست نمود. البته امروزه کمتر کسی به سراغ آیفون تصویری کوماکس می رود. امروزه همه از آیفون تصویری کوکوم استفاده می کنند، چون به این راحتی ها این نوع آیفون تصویری خراب نمی شود.،

 

آیفون تصویری کوکوم کره

برای انتخاب بهترین آیفون تصویری کوکوم ، باید با شرکت ما تماس برقرار کنید، زیرا افراد زیادی هستند که همواره جنس قلابی را به شما قالب می کنند و شما باید بهترین جنس آیفون تصویری کوکوم را در اختیار داشته باشید. آیفون تصویری کوکوم کره رنگی خیلی بهتر از سیاه و سفید است، زیرا کوکوم کره سیاه و سفید، جنسش چینی است و خیلی خوب دوام نمیاورد!

 

کدینگ کوکوم

اگر یک آپارتمانی دارید و می خواهید از آیفون تصویری به روش کد گذاری استفاده کنید، حتما از کوکوم استفاده کنید. زیرا آیفونهای تصویری دیگر، نظیر کوماکس، ایرادات بسیار زیادی دارند که به این راحتی هم، قابل حل نیست! بنابراین اگر می خواهید بی دردسر کار خود را، به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید از حرفهای متخصصین این حوزه پی روی کنید و از تجربه ی آنان استفاده کنید، اگر می خواهید از کدینگ استفاده کنید، نصب آن بسیار ساده است که اگر به صورت تجربی کار کرده باشید، نوع کدینگ را خودتان هم می توانید به خوبی استفاده کنید و آن را نصب کنید

 

معرفی شرکت کوکوم هوم

هیچ شرکتی به غیر از کوکوم هوم، تعمیرات آیفون تصویری کوکوم را انجام نمی دهد، زیرا تخصصشان را ندارند، به شدت پیشنهاد می شود که اگر از آیفون تصویری کوکوم کره استفاده می کنید، کارهای خود را به شرکتهای دیگر نسپارید، زیرا آنها تخصصشان را ندارند، کوکوم هوم تنها نماینده ی رسمی شرکت کوکوم کره می باشد که به صورت انحصاری در این ضمینه فعالیت می کند و تنها شرکتی است که به تعمیرات و نصب آیفون تصویری کوکوم را انجام می دهد.

 

 

تبدیل آیفون تصویری سیاه و سفید کوکوم به رنگی

برای تبدیل آیفون های تصویری سیاه و سفید خود به رنگی نیاز به صرف هزینه های بالا جهت تعویض سیم کشی و کابل های قدیمی نیست و با همان کابل های قدیمی (در صورت سالم بودن) می توان این تغییر را انجام داد. همچنین لازم به ذکر است که برای تغییر آیفون تصویری سیاه و سفید به رنگی لازم نیست تا تمام واحد های یک مجتمع دستگاه های خود را تعویض نمایند.

 

 

 برای این کار لازم است تاپنلنصب شده در کنار درب ورودی تعویض شود و در برخی موارد نیز با تعویض دوربین و تلق این تبدیل صورت می پذیرد. پس از این تبدیل هر واحد که نیاز به آیفون تصویری رنگی داشته باشد این دستگاه را خریداری و نصب می نماید بدون اینکه سایر واحد ها دچار مشکل شوند.

 

حرف آخر 

برای راه اندازی آیفون تصویری کوکوم تنها کافیست که از مجرب ترین شرکت های ایران کمک بگیرید، زیرا اگر نتوانید به بهترین شرکت های بزرگ ایران مراجعه کنید در ادامه دچار مشکل خواهید شد و تمام زحمت های شما به هدر خواهد رفت، بنابر این چشم و گوش خود را باز کنید و انواع نصب آیفون های تصویری و ..... را به شرکت های انحصاری کوکوم بسپارید.

محمد علی کوکائیان یکشنبه 27 آبان 1397 زمان : 15:16 نظرات (0)
بازدید : 142

راه اندازی کسب و کار اینترنتی امروزه فکر بسیاری از افراد جامعه را به خودش مشغول کرده است، زیرا افراد زیادی هستند که هر روزه سایت هایی رو راه اندازی می کنند ولی آن را بلد نیستند تا با بازاریابی اینترنتی آن را گسترش دهند زیرا آنها آموزش بازاریابی اینترنتی را ندیده اند، و یا خیلی از افرادی هم وجود دارند که می خواهند از طریق برنامه نویسی، طراحی سایت حرفه ای را برای خودشان داشته باشند، اگر شما پول زیاد برای راه اندازی اینگونه سایت ها دارید که خیلی خوب است ولی اگر پرداخت چنین هزینه هایی برایتان مقدور نیست، شما باید با دوره جامع کسب درآمد اینترنتیخود، بزینس خود را آغاز کنید و  با آموزش سئو وردپرس ارتقاء دهید.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

اگر بتوانید در فضای اینترنت، هر نوع کسب و کار مجازی را ایجاد کنید و با بازاریابی اینترنتی آن را گسترش دهید، شما دارای یک کسب و کار مجازی هستید، اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد، این است که در فضای اینترنت، کسب و کارهای بسیار زیادی را می توان راه اندازی کرد، مسئله این است که کدام یک از کسب و کارها می تواند برای شما سود آور باشد.
 
امروزه کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی بسیار سخت شده است زیرا با توجه به افزایش کانال های تلگرام و پیام رسان های دیگر، شما باید برای شروع کسب و کار خود، سرمایه اولیه بسیار زیادی را آماده کنید، البته که هر نوع کسب و کاری احتیاج به بازاریابی اینترنتی دارد، اما بازاریابی اینترنتی یک وب سایت کاملا با کسب و کار های اینترنتی دیگر متفاوت است! زیرا شما می توانید با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، بدون سرمایه اولیه، کسب و کار آنلاین خود را به افراد جامعه معرفی کنید.
 

بهترین زمان راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر ایده های کسب و کار اینترنتی خوبی در ذهن دارید باید هر چه سریع تر کار اینترنتی خود را شروع کنید که اگر چنین کاری را انجم ندهید به زودی سرخورده خواهید شد و همه چیز را کنار می گذارید، شما برای شروع هر کاری باید بتوانید هدفگذاری بسیار قدرتمندی داشته باشید تا به برای هدف خود، به صورت منظم و هدفمند، اقداماتی را انجام دهید. دلیل اصلی هد فگذاری شما، اقدامات منظمی است که باید به صورت پیوسته انجام دهید که تنها پیوستگی اقدامات شما منجر به موفقیت می شود.
در راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود از افراد با تجربه کمک بگیرید، پیشنهاد من به شما این است که نقاط مشترک افراد موفق را شناسایی کنید و سپس تمام کارهای آنها را انجام دهید، به عبارت دیگر از افراد موفق تقلید کنید یا کارهای آنها را کپی کنید! شاید حرف من کمی غیر اخلاقی باشد اما شما اگر در ابتدای مسیر هستید و می خواهید پیشرفت کنید باید تا می توانید از افراد موفق کمک بگیرید و تکنیکهای آنها را پیاده سازی کنید.
 

آموزش کسب و کار اینترنتی در منزل

اگر با اراده ی خیلی قوی حرکت کنید و آموزش کسب و کار اینترنتی خود را در منزل آغاز کنید، می توانید در یک بازه ی زمانیه خیلی کوتاه یک وب سایت پربیننده را برای خودتان ایجاد کنید و بدون انجام کارهای فیزیکی خیلی سخت، به درآمدهای فوق العاده برسید، منظورم از کارهای فیزیکی این است که شما لازم نیست که برای پول درآموردن ساعت 6 صبح از خواب بیدار شوید و به عنوان کارمند برای افراد دیگری کار کنید، شما باید بتوانید شغلی برای خود ایجاد کنید که در زمانی که خواب هستید هم بتوانید پولسازی کنید که اگر چنین کاری انجام ندهید، به قول وارن بافت، مجبور هستید تا نزیدیکی مرگ خود، برای افراد دیگر کار کنید.
 
محمد علی کوکائیان پنجشنبه 29 شهریور 1397 زمان : 12:12 نظرات (0)

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 1,204
  • بازدید کلی : 7,952

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد