loading...

طراحی مدرن

بازدید : 63

کاشت مو چگونه انجام میشود؟

در سالهای اخیر کاشت مو از جراحی های بسیار پرطرفدار با جوابدهی بالا بوده است و مشکلات بسیاری را در زمینه زیبایی و سلامتی برطرف کرده است.

در واقع کاشت مو به نوعی از جراحی گفته میشود که در آن ریشه های مو ، تک تک از ناحیه اهدا کننده ( بانک مو) به ناحیه در حال ریزش مو و یا خالی از مو برای پیوند مو انتقال داده میشود.

کاشت مو
پزشک متخصص پوست و مو
 

سالهای گذشته بسیاری از افراد با مسئله ریزش مو و کم پشت شدن موهای خود مواجه بودند ولی راه حل دائمی برای برطرف کردن این مشکل وجود نداشت. اما امروزه کلینیک سناره ایران نوین تمام این مشکلات را حل کرده است.
محمد علی کوکائیان شنبه 07 دی 1398 زمان : 16:21 نظرات (0)
بازدید : 55

صندلی اداری چیست و چگونه می توان با آن، تجارت خود را متحول کرد؟ آیا به راحتی می توان شرکت خود را از نظر طراحی و زیبایی، متحول کرد؟ آیا میتوان با صندلی لوکس 2019 توجه مشتریان را بخود جلب کرد؟ برای پاسخ به این سوال، با شرکت گلدسیت همراه باشید تا شما را با انواع صندلی اداری و نحوه ی انتخاب آن آشنا کنیم. برای انتخاب صندلی اداری مناسب، باید از افراد متخصص مشاوره بگیرید و بهترین تجهیزات را متناسب با فضای محل کار خود انتخاب و خریداری کنید. حراج صندلی اداری باید به گونه ای باشد که شما توانایی پرداخت هزینه های شرکت گلدسیت را داشته باشید. پیشنهاد ویژه ی شرکت گلدسیت برای شما مشاوره رایگان توسط طراحان داخلی و متخصصان ما است. 

محمد علی کوکائیان سه شنبه 19 آذر 1398 زمان : 21:53 نظرات (0)
بازدید : 79

بروز رسانی محتوا در وبلاگ و یا وب سایتها کار بسیار دشوار و هزینه بردار است! زیرا شما تعداد زیادی محتوا تولید کرده اید و هم باید حواستان به محتواهای قدیمی باشد و هم حواستان به محتواهای جدید باشد، بنابراین کار بسیار زمان بری است و اگر هم به افراد دیگر بخواهید چنین مواردی را بسپارید باید هزینه های قابل توجهی را برای این موضوع کنار بگذارید، اما در نظر داشته باشید که بروز رسانی یک محتوا می تواند رتبه ی سایت شما را در گوگل به شکا انفجاری ارتقاء دهد، پس هر چه قدر هم زمان برای افزایش رتبه ی خود بگذارید، کاملا به صرفه خواهد بود، زیرا افزایش ترافیک و بازاریابی هوشمندانه می تواند تجارت شما را متحول کند.

آیا محتواهای قدیمی را باید حذف کنیم؟

 محتواهای قدیمی ارزش بسیار بالایی دارند و اگر شما آنها را بروز رسانی کنید رتبه ی آنها به شکل انفجاری تغییر خواهد کرد و در نظر داشته باشید که منظور از بروز رسانی، انجام کارهای عجیب و غریب نیست، بلکه با اضافه کردن یک پاراگراف، محتوای شما از نظر گوگل آپدیت شده و شما می توانید شاهد افزایش رتبه ی خود باشید. البته بروزرسانی محتوا هم مانند سایر موضوعات دیگر در سئو، دارای تکنیک های کلاه سیاه می باشد که نیاز به تجربه ی بالا دارد و اگر تمایل زیادی به یادگیری تکنیکهای بلک سئو دارید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

 

محمد علی کوکائیان پنجشنبه 30 آبان 1398 زمان : 12:33 نظرات (0)
بازدید : 57

امروزه باید در هنگام خرید صندلی نهایت دقت را کرد، زیرا اگر صندلی با کیفیتی را نخرید، پول خود را حرام کرده اید، در صورتی که اگر از همان اول از شرکت گلدسیت خرید خود را انجام داده بودید، میتوانستید هم از محصولات بسیار باکیفیتی استفاده کنید و هم تا آخر عمر گارانتی دریافت کنید. این موضوع مهم را هم بدانید که باید وسایل اداری خود را با توجه به موقعیت و کلاس کاری خود انتخاب کنید! برای مثال اگر یک شرکت بسیار با کلاس در منطقه ی شمال تهران دارید و می خواهید تجهیزاتی برای میهمانان شرکت خود تهیه کنید، باید از مبلمان اداری استفاده کنید.

 

محمد علی کوکائیان شنبه 06 مهر 1398 زمان : 13:35 نظرات (0)
بازدید : 60

شما در هر لحظه از زندگی خود باید به فکر بالا بردن سطح ارتعاشتان باشید، هر روز باید بتوانید یک درصد تغییر کنید و آروم آروم سطح ارتعاشتان را بالا ببرید که اگر چنین کاری را انجام دهید بعد از گذشت دو سال می توانید ثروت رویایی را داشته باشید و به آرامی در روابطه عاشقانه با همسرتان لذت ببرید و همواره بدون آنکه کار سخت و تاقت فرسایی انجام دهید به راحتی پولسازی کنید، به شما پیشنهاد می کنم که برای درک بهتر مباحث قانون جذب و ارتعاش به سایت محمد علی کوکائیان مراجعه کنید، زیرا بزرگترین مرجع ایران است.

 

برای جذب ثروت و پول در زندگی خود، باید به صورت آگاهانه از قانون جذب و زیر شاخه های آن استفاده کنید، ذهن انسان همیشه در حالت تفکر است هر تفکری باعث ایجاد احساس در انسان میشود. احساسات نیز باعث افزایش یا کاهش ارتعاشات انرژی بدن میشوند و هر انرژی ،مشابه خودش را جذب میکند. اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

در این مقاله قصد داریم به شما راهکارها، و ابزارهایی را نشان خواهیم داد تا به کمک آن، سطح ارتعاش خود را بالا ببرید تا هر آنچه که دوست دارید به زندگی خود جذب کنید؛ برای جذب ثروت و پول باید تکنیک هایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم را به صورت کامل در زندگی خود پیاده کنید.

بیشتر بخوانید:   همه چیز در مورد قانون جذب

 

جذب فوری ثروت با تکنیک های بالا بردن سطح ارتعاش

برای جذب ثروت، باید ابتدا بتوانید ارتعاش خود را به شکل انفجاری بالا ببرید، برای انجام این کار نیاز هست تا در مکانی آرام قرار بگیرید و بر روی احساستان سوار شوید که برای انجام چنین کاری هم، باید احساس شکر گزاری را در درون خودتان ایجاد کنید، باید با موزیکی آرام، روزهای خوب زندگیتان را تجسم کنید و حتما باید به گونه تجسم را انجام دهید که گویی در زمان حال هستید، اگر چنین کاری را به خوبی انجام دهید، به مرور زمان به هر آنچه که بخواهید، می رسید، تنها کافیست که در کار خود، مصمم باشید.

تکنیک اول | قلکی مغناطیسی پول، برای خود بسازید

مهمترین برداشتی که در مورد قانون جذب در رابطه با پول صادق است چنین است: تفکر آگاهانه در مورد ثروت، پول را مانند آهنربا به خود جذب می کند دقیقا مانند آهنربایی که براده های آهن را، به خودش جذب می کند؛  یکی از قدرتمند ترین تکنیک ها، برای جذب ثروت ، پول است یعنی پول، پول می آورد بنابراین خیلی مهم است که شروع به انباشتن پول کنید ( حتی اگر وضعیت مالی خوبی ندارید قطعا با چند سکه هم می توانید شروع کنید ) البته تکنیک قدرتمند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ابتدا باید ظرفی شیشه ای را در جایی، که در راس دید شماست، قرار دهید؛ سپس هربار که به خانه می آیید باید کل پول های خردتان را ( کمتر از هزار تومان ) در درون ظرف بریزید و می توانید هرماه یا دو ماه یک بار، آن را در فرمول اداره کردن پول ببرید، موردی که در این تکنیک مهم هستش این است که شما باید ظرف قلکتان، حتما شیشه ای  و در راس دید شما باشد، چون قرار است این تکنیک احساسی خوب به شما منتقل کند تا سطح ارتعاشی شما را بالا ببرد و در نهایت بتوانید پول بیشتری را جذب کنید.

تکنیک دوم | برای خرید هر چیزی، باید افکار مثبت و احساس خوب داشته باشید

نکات بسیار مهمی در رابطه با خریدهایی، که انسان ها روزانه انجام می دهیم وجود دارد، اما هیچگاه به ما گفته نشده است!   قطعا هر خریدی که انسان ها در زندگی خود انجام می دهند براساس احساساتشان است، و این واقعیت مهم را باید درک کنید که باید در مورد خریدهایتان حساسیت های لازم را داشته باشید، یادتان باشد که خریدهایی که با احساس خوب انجام می شوند منجر به خرید موفق خواهند شد!

اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این موضوع چه ارتباطی به جذب پول دارد؟  پاسخ کاملا واضح است که پول جایی می رود که محبوب و مورد احترام باشد و هر چه احساس مثبت تری نسبت به پول داشته باشید فرصت های بیشتری برای جذب پول برای شما فراهم خواهد شد، اگر شما نسبت به خریدهای روزانه ی خودتان احساسی مثبت داشته باشید در نتیجه این موضوع باعث خریدهای فوق العاده در زندگی شما خواهد شد و در نتیجه شما بخاطره خرید خوبی که داشتید شکرگذاری بیشتری می کنید و در نتیجه شکرگذاری بیشتر، باعث رفاه و آسایش بیشتر، در زندگی شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید:   کارآفرینی چیست؟ کارآفرینی یا شغل کارمندی

تکنیک سوم | بخشش ایجاد کنید تا چندین برابر آن به زندگیتان بازگردد

یکی از قدرتمندترین تکنیک های جذب پول،‌ ایجاد بخشش است، هرگاه بخششی از طرف شما صورت می گیرد، اطراف شما انرژی مغناطیسی پدیدار می شود و شما ارتعاشی از انرژی مثبت را به کائنات ارسال می کنید و مطئن باشید این انرژی مثبت به شما باز می گردد.  برای انجام این کار باید هر ماه قبل از اینکه درآمد خود را خرج کنید ۱۰ درصد آن را صرف امور خیری کنید هرچقدر هم که وضع مالی خوبی ندارید  اما این کار را انجام دهید تا در بازه ی زمانی کوتاهی نتایج را شاهد باشید.

تکنیک چهارم | در هر لحظه از زندگیتان، با سوالات متداول احساس خوب را تجربه کنید

برای اولین بار،‌ شخصی به نام استرهیکس ( پایه گذار قانون جذب ) تکنیکی را در یکی از کتب خود، مطرح نمود که این تکنیک، یکی از قدرتمند ترین تکنیک ها برای تغییر احساسات شماست. هر موقع که از این روش استفاده می کنید در لحظه، احساس خوب را تجربه می کنید و این موضوع را هم در نظر داشته باشید که فقط احساسات شما، می تواند سطح ارتعاش شما را بالا ببرد، و ما می خواهیم روش خانم استرهیکس را به شما معرفی کنیم تا در بازه ی زمانی خیلی کوتاه از نتایج آن لذت ببرید؛ اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای جذب ثروت باید افکار مثبت در مورد پول داشته باشید.

موضوعی که وجود دارد این است:  اتفاق ناخوبی که، اکثریت انسان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند اینگونه است که بیشتر اوقات، افکار شما به سمت مواردی می رود که قطعا شما آن را دوست ندارید و تغییر افکار، کار راحتی نیست،  برای مثال:   شما قصد دارید تا در شرکتی استخدام شوید‌ اما در مسیر رسیدن به شرکت، ذهن شما  می خواهد از اتفاقی که قرار است در آینده برای شما بیفتد، نکات غیر مثبتی بوجود آورد و از همه مهم تر آن را بزرگ کند برای مثال: شما از خودتان می پرسید: نکنه مدیر شرکت مرا استخدام نکند؟   نکنه من با صحبت کردن با مدیر، استرس پیدا کنم؟  یا نکنه اگر هم استخدام شدم بعد از مدتی مرا اخراج کنند؟

نکات جالبی که در مورد سوالات ناشی از ذهنمان وجود دارد، این است که هیچکدام از این سوالات، وجود خارجی ندارند و ما انسان ها با پیش داوری ها و قضاوت های نادرستی که در مورد رویدادهای زندگیمان داریم باعث بوجود آوردن اتفاقات ناخوب در زندگی خودمان می شویم.

حالا می خواهیم ابزاری قدرتمند به شما معرفی کنیم تا در لحظه، احساستان تغییر کند وبه سمت افکار مثبت قدم بردارید کل کاری که  شما قرار است انجام دهید این است که در مواقعی که چنین سوالاتی در ذهنتان شکل می گیرد باید برعکس آن را در ذهن خودتان بپرسید!  برای مثال: نکنه مدیر شرکت برخورد خوبی با من داشته باشد؟ نکنه من در شرکت بتوانم دوستان خوبی پیدا کنم؟ یا نکنه من بتوانم در شرکت درآمدزایی خوبی داشته باشم؟ به همین راحتی……….

حرف آخر

به کمک قانون جذب می توانید خیلی خیلی راحت به اهداف خود دسترسی پیدا کنید البته که باید اثر مرکب را به خوبی در زندگی خود پیاده سازی کنید و به صورت پیوسته و با اراده ی قوی به سوی اهداف خود حرکت کنید! اگر میخواهید قانون جذب و ثروت آفرینی را در زندگی خود به خوبی پیاده سازی کنید، باید سعی کنید که هر روز یه خورده احساستان بهتر شود که اگر چنین کاری را به خوبی انجام دهید به راحتی می توانید ثروت آفرینی کنید ، سعی کنید از مسیری که داخلش هستید لذت ببرید و از اهداف خود دلسرد نشوید

 

محمد علی کوکائیان شنبه 12 مرداد 1398 زمان : 0:22 نظرات (0)
بازدید : 57

کار در منزل زمانی برای شما سود آور است که شما کمی جسورانه برخورد کنید و طرز تفکر پدران خود را کنار بگذارید! زیرا شما تا زمانی که از تجارت سنتی خارج نشوید، نمی توانید با آن طرز تفکرها، تجارت جدیدی در خانه شروع کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا می توانید آموزش ببینید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید و با تخصص خود، به صورت پیوسته در مسیر تکنولوژی روز دنیا حرکت کنید، اگر بتوانید چنین کاری را به خوبی  انجام دهید، در هر تجارتی که باشید، بعد از چند سال، بزرگترین مرجع آن کشور خواهید شد، زیرا ۹۹ درصد افراد به صورت پیوسته بر روی خودشان سرمایه گذاری نمی کنند! با طراحی مدرن همراه باشید تا شما را با انواع کار در منزل آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: 8 اشتباه کسب و کار های کوچک


کار در منزل را چگونه آغاز کنیم؟

وقتی اولین بار جمله ای فوق العاده از وارن بافت شنیدم ،  مدتها من را به فکر فرو برد، وارن بافت می گوید که اگر نتوانید راهی پیدا کنید که در مواقعی که خواب هستید پولسازی کنید، مجبور می شوید تا آخر عمر، برای مبالغ کمی، زمان و عمر خود را تلف کنید! پولساختن هیچ ارتباطی با زمان ندارد، اگر فکر می کنید که برای پول بدست آوردن باید زمان صرف کرد، به خاطر باورهای اشتباهی است که به شما القاء شده! بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که یک کسب و کار اینترنتی فوق العاده را برای خودتان راه اندازی کنید.

 

محمد علی کوکائیان شنبه 21 اردیبهشت 1398 زمان : 20:07 نظرات (0)
بازدید : 71

در این مقاله به تکنیک های کسب درآمد از اینترنت خواهیم پرداخت که در هیچ کجای دنیا آن را نشنیده اید! و اگر انسان پرانرژی و امیدوار به زندگی باشید می توانید با قدرت این تکنیک ها را پیاده سازی کنید و از آن بهرمند شوید.کسب درآمد از اینترنت در منزل زمانی امکان پذیر است که شما بتوانید به خوبی با تکنولوژی روز دنیا آشنا شوید که اگر چنین کاری را انجام ندهید باید مانند 95 درصد مردم جامعه بدبختی را تجربه کنید، من هم نظرم با آقای وارن بافت یکی هست، به نظرم ما باید به دنبال راهی باشیم که زمانی که که در حال خوابیدن هستیم به راحتی پول سازی کنیم! کسب درآمد اینترنتی کار بسیار آسانی است اگر از افراد با تجربه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنیم.

 

برطرف کردن نیاز جامعه با ایده ی جدید

۱- سعی کنید نیاز جامعه ی خود رابرطرف کنید.

برای برطرف کردن نیاز جامعه باید در ابتدا نیاز خود را به خوبی برطرف کنید، همه کار آفرینان و اساتید قانون جذب می گویند که در ابتدا باید نیاز افراد جامعه را برطرف کنید تا ثروتمند شوید، اما این موضوع یک دروغ بزرگ است! تا شما نتوانید نیاز خودتان را برطرف کنید، نیاز افراد دیگر را هم نمی توانید برطرف کنید. شما این موضوع کمی چالشی باشد اما این موضوع کاملا صحت دارد، اگر بخواهم برای شما مثالی بزنم، مانند افرادی می ماند که کلاس های ثروت برگزار می کنند اما خودشان، به شدت درگیر مسائل مالی هستند، بنابراین تا شما به موفقیت نرسید، نمی توانید دیگران را موفق کنید.


اگر محصولی که تولید کردم به فروش نرسید چه کار کنم؟

استراتژی تولید و فروش محصولات شما، باید به گونه ای باشد که اگر هم شکست خوردید و نتوانستید محصولی را بفروشید، دچار ورشکستگی مالی نشوید. در حوزه ی کسب درآمد از اینترنت، باید به موضوع مهمی توجه داشته باشید که باید میزان ریسک خود را به حداقل برسانید، زیرا همیشه کسب و کار اینترنتی یکی از کم هزینه ترین راه ها، برای پولسازی بوده است و شما نباید بدون برنامه ریزی و استراتژی، هزینه های خیلی زیاد را برای تولید محصولات و تبلیغات آن صرف کنید.

بنابراین داستان ها و افسانه هایی که در کتاب ها در رابطه با کارآفرینان و ثروتمندان نوشته شده، حقیقت ندارد، شما نمی توانید تمام پل های پشت سر خود را خراب کنید و خانواده ی خود را دچار استرس کنید، زیرا تمام افراد موفق، نظیر بیل گیتس همیشه در زندگی میزان ریسک را به حداقل می رسانند.

شما باید قبل از تولید محصولات خود، جامعه ی خود را مورد بررسی قرار دهید که آیا افرادی به محصولات و یا خدمات شما علاقه مند هستند یا خیر؟

چگونه می توان بازار هدف خود را بررسی کرد؟

اگر نمی دانید که افراد جامعه به محصول شما علاقه مند هستند یا نه، تنها کافیست که موضوعاتی را در انجمنها و یا شبکه های اجتماعی، به صورت چالشی مطرح کنید و بررسی کنید که مردم به محصولات شما، تمایلی دارند یا خیر. متاسفانه بیشتر افراد جامعه همیشه دچار اشتباهاتی می شوند که ابتدا محصول خود را تولید می کنند و در مرحله ی بعد، به دنبال بازار هدف می گردند! اما اگر بخواهید چنین روندی را در پیش بگیرید، قطعا با شکست مواجه خواهید شد، بنابراین راهکار هایی همیشه وجود دارد که شما می توانید با کمترین ریسک و هزینه، کسب درآمد اینترنتی خود را آغاز کنید.

محمد علی کوکائیان دوشنبه 05 فروردین 1398 زمان : 14:57 نظرات (0)
بازدید : 80

قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باید با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا شوید، زیرا اگر با انواع کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا نباشید، نمی توانید ایده های کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی پیاده سازی کنید، پس بنابراین شما باید بتوانید ایده های خود را با روش های جدید درآمدزایی اینترنتی تلفیق کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بدست آورید، در حوزه کسب و کار آنلاین، تنها راه اندازی یک سایت، نمی تواند نیاز شما را برطرف کند! بلکه باید به صورت کامل به آموزش سئو سایت خود بپردازید تا بتوانید افراد زیادی را به سایت خود جذب نمائید.

 

بیشتر بخوانید:   سئو چیست و چگونه با آن تجارت خود را گسترش دهیم؟

 

 

 

راه اندازی کسب و کار اینترنتی سود آور

شما در ابتدا می توانید به دنبال ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران بروید و به دنبال پیاده سازی آن ها باشید ، یا اینکه می توانید ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا شده ی خود را کمی متفاوت شروع کنید، زیرا بسیاری از شرکت های ثروتمند ایران، اینگونه ثروتمند شدند، مانند سایت دیوار که توانست با یک تغییر کوچک، سایت شیپور را بگیرد.

 

شما باید بدانید که چه کسب و کار آنلاینی برای شما سود آور است زیرا کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی شما را به درآمد نمی رساند، بلکه فقط زمان شما را تلف می کند و این نوع کسب و کارها، جزء کسب و کارهای اینترنتی به حساب نمی آیند، چون هیچگاه به درآمد پایدار منجر نمی شوند، برای رسیدن به یک کسب و کار اینترنتی پایدار، شما باید یک وب سایت را برای خودتان راه اندازی کنید.

 

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی واقعی، می توانید مقاله ی آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان را مطالعه نمائید.

 

 

 

انواع کسب و کار اینترنتی در ایران

۱) مارکت پلیس ( market place )

در این نوع مدل کسب و کار اینترنتی ، شما تنها یک واسطه هستید و هیچ کالایی را نمی فروشید، بلکه فقط بازاریابی و ایجاد ترافیک می کنید و محصولات را از کاربران سایت خود دریافت می کنید و به مشتری تحویل می دهید و خودتان هم به راحتی می توانید سودهای قابل توجهی را ( مثل فروشگاه اینترنتی بامیلو ) به عنوان واسطه دریافت کنید، البته که فقط لازم نیست که کالا بفروشید، بلکه می توانید مثل سایت انجام میدم دات کام، به عنوان واسطه خدمات ارائه دهید و کسب و کارهای بسیار زیادی هستند که از همین روش، درآمد های فوق العاده ای را برای خودشان ایجاد می کنند، شما هم می توانید از وب سایت های بزرگی مانند فرانش و پونیشا، الگو برداری کنید.

محمد علی کوکائیان شنبه 29 دی 1397 زمان : 8:58 نظرات (0)
بازدید : 85

آموزش طراحی سایت با وردپرس در  ۲ ساعت!

اگر کمی در سطح وب جستجو کرده باشید، حتما به مطالبی در رابطه با آموزش طراحی سایت با وردپرس برخورد کرده اید، یکی از دلایلی که باعث شد تا این مقاله را بنویسم، این بود که در سطح اینترنت اطلاعات درستی در رابطه با وردپرس منتشر نشده است، به همین خاطر مقاله ای با ویدئوهای متعدد در رابطه با آموزش طراحی سایت با وردپرس منتشر کردم تا مفاهیم اولیه به راحتی برایتان جا بیفتد، ابتدا شما برای آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس باید با ماهیت این نوع cms  آشنا شوید، پس به شما همراهان سایت طراحی مدرن پیشنهاد می کنم که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود، تا پایان این مقاله، با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس که به آن cms  می گویند، مخفف سه کلمه ی  content management system می باشد، شما با استفاده از وردپرس می توانید به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید و صفحات مختلف سایت خود را آنگونه که می خواهید ویرایش کنید.  وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است که برای اضافه کردن عکس، نوشته، ویدئو بر روی سایت به کار می رود.

چرا هر وب مستری باید آموزش طراحی سایت با وردپرس را مهمترین هدف خود قرار دهد؟

زیرا نحوه ساخت و پیاده سازی یک سایت به قدری ساده است که هر کسی به راحتی می تواند از عهده یطراحی سایت با وردپرس برآید، پنل کاربری ساده و رابطه کاربری خوب این cms باعث شده است، تا خودش را تا حد زیادی از  cms های رایگان دیگر جدا کند و موضوع مهم دیگر، این است که این سی ام اس با php برنامه نویسی شده است و هر امکانی که بخواهید به آن اضافه کنید، تمام کدهای آن از قبل، توسط افراد دیگر نوشته شده است، زیرا وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است.

 

رابطه کاربری ساده و دوست داشتنی وردپرس

مهمترین دلیل محبوبیت وردپرس، رابطه کاربری بسیار ساده و در عین حال، کاربردی است که در اختیار کاربران خودش قرار می دهد، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت واکنش گرا برنامه نویسی شده است، به گونه ای که شما می توانید، آن را در دستگاه های مختلف( لپ تاپ، تبلت و موبایل ) به خوبی مشاهده کنید.

آموزش رایگان طراحی قالب با وردپرس

اگر بتوانید به مدت تنها دو هفته خیلی خوب خودتان را با وردپرس درگیر کنید، بعد از مدتی می توانید هر نوع وب سایتی ( فروشگاهی، شرکتی و خبری ) را برای خودتان ایجاد کنید و از آن کسب درآمد کنید، البته اگر بخواهید یک وب سایتی را با امکانات پیچیده طراحی کنید، قطعا با وردپرس امکان پذیر نیست، اما اگر طراحی سایت خود را به برنامه نویسان ماهر بسپارید، آنها می توانند طراحی پیچیده ی قالب شما را بر روی وردپرس پیاده سازی کنند.

محمد علی کوکائیان چهارشنبه 26 دی 1397 زمان : 16:06 نظرات (0)
بازدید : 210

شرکت طراحی مدرن با دارا بودن تیم طراحی سایت حرفه ای وردپرس در آستانه خدمت رسانی به انواع مدل های کسب و کار اینترنتی در ایران است،  تیم تخصصی طراحی مدرن برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و نوپا برای کاربران خود، تجربه یک حس خوب از طراحی وب سایت تا پشتیبانی را تداعی می کند، طراحی وب سایت حرفه ای شما طبق استاندارهای w3schools انجام می شود،  ما اطمینان داریم طراحی های جدید ما، شما را شگفت زده خواهد کرد. قبل  از امضا قرارداد، ما برای شما یک دموی رایگان از وبسایت جدیدتان طراحی میکنیم. اگر سبک  برنامه نویسی و طراحی ما را دوست داشتید،  ما می توانیم برای همکاری با یکدیگر قدم برداریم.

 

خدمات طراحی سایت

سالهاست که کسب درآمد اینترنتی همواره یکی از بهترین روش ها، برای درآمدزایی است. تفاوتی نمی کند چه نوع وب سایتی لازم دارید، اگر به طراحی سایت فوق حرفه ای با امکانات خاص نیاز دارید، ما در شرکت طراحی مدرن ، به کمک دانش و تجربه چندین ساله متخصصانه خود در عرصه ی وب، می توانیم طراحی حرفه ای سایت و توسعه آن را برای شما انجام دهیم و یا  اگر خودتان می خواهید مباحث را دنبال نمائید، می توانید کسب و کار اینترنتی خود را با آموزش های طراحی مدرن دنبال کنید.

تجربه چندین ساله ما در شرکت طراحی سایت حرفه ای نشان داده است، اکثر مشتریان نیازهای مشترکی دارند، به همین دلیل ما با بررسی و شناسایی نیازهای آنها بسته های پیشنهادی طراحی سایت تهران را آماده کرده ایم تا فارغ از هر دغدغه فنی، بسته مورد نیازشان را انتخاب نمایند.

 

طراحی وب سایت تخصصی

شما می توانید با خیال راحت نمونه سایت حرفه ای خود را به تیم فنی طراحی مدرن واگذار کنید، تیم تخصصی طراحی مدرن ، با داشتن تخصص و سال ها تجربه، در خصوص جدیدترین و استاندارترین متدهای روز دنیا، شما را در امر ( طراحی سایت حرفه ای ) کمک خواهد کرد. تیم تخصصی طراحی مدرن، از اینکه طراحی حرفه ای سایت خود را می سپارید، بسیار خرسند خواهد شد. تجربه چندی ساله ی ما و نمونه کارهایی که در این مدت ایجاد کردیم، اطمینانی است برای شما، تا طراحی سایت حرفه ای خود را به ما بسپارید و از نتایج آن شگفت زده شوید، نوع طراحی سایت شما، با توجه به نوع نیاز و بودجه ی شما، بررسی، و انجام می شود.

قیمت طراحی سایت شرکتی

به طور طبیعی قیمت مشخصی را نمی توان برای همه ی سایت ها، در نظر گرفت، زیرا هر سایتی از نظر امکانات و ساختار، می تواند با سایر سایت ها تفاوت عمده ای داشته باشد، برای مثال قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی با سایر وب سایت ها تفاوت دارد، چون سایت های فروشگاهی ، امکاناتی دارند که در سایت های شرکتی و خبری وجود ندارد، بنابراین شرکت طراحی سایت حرفه ای طراحی مدرن با در نظر گرفتن امکانات مورد نظر مشتریان خودش، بهترین خدمات موجود را به کاربران خودش ارائه می دهد.


محمد علی کوکائیان جمعه 21 دی 1397 زمان : 16:30 نظرات (0)

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,205
  • بازدید کلی : 7,953

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد